23.9.2016 17:00 – 25.9.2016 16:00

Yhdistyksissä tapahtuu

Järjestäjä

Pohjois-Suomen Alopecia- ja vitiligoyhdistys← Takaisin

Perinteinen syysretkemme lähestyy ja se järjestetään tänä vuonna pe-su 23.-25.9.2016! Paikkana on jo tutuksi tullut ja mukavaksi koettu paritalo/mökki Syötteellä, josta olemme varanneet molemmat huoneistot.

Syysretkellä vietetään rentouttava viikonloppu yhdistyksen jäsenten kanssa - tarjolla on hyvää ruokaa (ostetaan ja tehdään yhteiset ruoat), ulkoilua, saunomista ja antoisaa yhdessäoloa. Kimppakyydeistä sovitaan ilmoittautuneiden kesken ja matkakulut korvataan kokonaisuudessaan. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa mökistä:
Mökki sijaitsee Syötteellä ja on vuokrattuna käyttöömme pe 23.9. klo 17:00 - su 25.9. klo 16:30. Huoneistot: 2 x 50 m2 + parvi 22 m2 (160 cm), 2 makuuhuonetta, tupa, sauna ja pesuhuone. Keittiön varustukseen kuuluu astiasto n. 10 hengelle, 4-piste induktioliesi, uuni (grillivastus), liesituuletin, jääkaappi, mikroaaltouuni, täysikokoinen astianpesukone, leivänpaahdin sekä kahvin- ja vedenkeittimet. Televisio ja DVD. Grillikota, valaistu terassialue ulkopöytineen, laituri ja vene. Tenniskenttä. Ota mukaan: Omat liinavaatteet (alus- ja pussilakanat, tyynynpäällinen ja pyyhe) sekä saunapefletti.

Lisätietoa tarvittaessa ja tarkat ajo-ohjeet ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen 15.9.2015 mennessä:
oulun.alopecialaiset@gmail.com

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.